Facebook
Partides obertes
No hi ha registres Veure més
Últimes notícies
20/09/2023

Arranquem una nova temporada! Vols començar el Setembre a tope de pàdel? 

Tenim diferents grups de whatsapp on es van publicant partides segons categories i nivells. Si vols jugar però no trobes jugadors entra al nostres grups i apunta't a les diferents partides que van sortint.

Si ja sou quatre jugadors/es podeu reservar pista al millor preu a través de la nostre app, al mòbil de gestió del club o visitant la nostre web www.canmiret.cat!

I si vols agafar una rutina de pàdel us animem a que descobriu tots els nostres serveis: quotes de soci, preus econòmics, muntatge de partits, botiga, escola de pàdel, campionats, americanes i més!

Quota soci individual: 25€/mes

Quota familiar: 42€/mes

Inscripcions i més info al 611.10.22.70

Veure contingut complet
07/09/2023

Bona tarda!

Durant el mes de Setembre i Octubre tindrem una promoció en l'escola de pàdel per tots/es que vulgueu conèixer i provar les classes amb l'Edu Ledo:

La primera classe amb el nou monitor tindrà un 20% de descompte respecte les tarifes normals.

Si vols millorar la tàctica, tècnica i perfeccionar el teu nivell de joc reserva ja la teva classe! 

Reserves i més info al 611.10.22.70. 

Veure contingut complet
Veure més
Reserva la teva pista

Normes ocupació i reserves Can Miret

 

Les normes d’ocupació i reserves són les següents:

 

1.FRANGES I RESERVES

Els socis poden reservar un màxim de 2 pistes entre setmana per la tarda (de dilluns a divendres) amb una tercera pista opcional segons ocupació i demanda. Durant els matins d'entre setmana i caps de setmana no hi ha limitacions.

Les franges de Pàdel són:

 · Al matí i migdia, de 09:00h a 16h, festius i els caps de setmana: les franges són d’1 hora o 1h i mitja, tal i com podeu escollir en el programa de gestió i el l’aplicació de Can Miret.

 ·Les tardes entre setmana, les franges són tancades a les 16h, 17.30h, 19h, 20.30h i en casos excepcionals, a les 21h. Essent aquestes les hores puntes perquè pugui jugar tothom.

 

Sempre que hi hagin un error en la reserva, l’organització modificarà la franja per tal de que s’adeqüi a les franges correctes. Sempre que es faci un canvi, el usuari rebrà un mail automàtic amb la reserva, i per tant quedarà informat (és molt important tenir actualitzat el mail).

Les franges es poden veure modificades per campionats, americanes o l’Escola de pàdel.

 

2. ANUL·LACIONS DE PISTES O PARTIDES

  • Els jugadors que tinguin una reserva adjudicada i vulguin anul·lar-la per causes externes al club, hauran d’avisar als membres de gestió del club amb 24h d’antelació. En cas que no ho facin, el primer cop és farà un avís a la persona. Si després de donar l’avís, es dóna el mateix cas de no avisar a l’organització del club, es cobrarà la totalitat de la pista perduda si s’anul·la la partida.

  • Els jugadors que no avisin, no es presentin o anul·lin la reserva i/o el partit amb menys de 4h d’antelació se’ls penalitzarà amb el pagament de la totalitat de la pista perduda.

Aquestes penalitzacions es realitzaran sempre i quan no sigui un cas de força major o lesions en aquestes 24 hores.

 

3. RESERVES DE CAP DE SETMANA
 

  • Durant el cap de setmana, tenim recepció oberta el dissabte de 9h a 13 hores. 

  • Les franges són de 1h o 1h i mitja.

  • Els no socis que vinguin a jugar al cap de setmana fora de l’horari de recepció, podran fer el pagament de la psta per bizum o deixar els diners per sota la porta. En cas de no tenir efectiu, la persona no sòcia haurà de venir a pagar la pista amb targeta o efectiu abans del període de dues setmanes.

  • Tots els jugadors que vinguin a jugar fora l’horari de recepció del cap de setmana o en dies festius, serán responsables d’apagar els llums de la pista reservada.

  • En cas que els jugadors no apaguin els llums de la pista de pàdel, se’ls hi cobrarà la meitat de la reserva.

  • És responsabilitat de tots, al acabar el partit, deixar les instal·lacions tal i com les heu trobat. (Llençar la brossa a les escombraries, no deixar pilotes a la pista i recollir-les, deixar les cadires ben posades, tancar el quadre de llum, tancar la llum de la pista de pàdel, no deixar gots ni ampolles al costat de les pistes, etc)

 

4. AJUDA EN MUNTATGE DE PARTITS I RESERVES

Si voleu ajuda en muntatge de partits s’haurà d’informar amb unes 48 hores d’antel·lació. En aquell moment la instal·lació AJUDARÀ a buscar gent, però no es farà responsable de la reserva.

Si en les 12 hores abans, no ha trobat ningú, s’informarà i el usuari haurà d’omplenar la reserva. Sinó la omple, o no ve al partit, ell serà el responsable en les penalitzacions. La gestió lluitarà sempre en el muntatge de partits, però si s’avisa amb poc temps no es garanitza trobar gent.

5. BAIXA I ALTA DEL CLUB

  • Per donar-se d'alta al club s'haurà d'enviar un correu a gestio@canmiret.cat amb el nom, cognoms, DNI i dient a partir de quin mes es donarà d'alta.
  • El preu de la quota individual és de 25€ mensuals.
  • Per donar-se de baixa, s'haurà d'informar via e-mail entre el dia 20 i 30 del mes anterior de donar-se de baixa.
  • Els gestors del club informaran als socis que vulguin donar-se de baixa que ho facin, sempre, via electrònic, i el mail serà el dia d'informe de la baixa.