Les normes d’ocupació i reserves són les següents:
1.FRANGES I RESERVES
Cada soci té dret a una franja de joc al dia en pàdel.
Cada soci té dret a dos franges al dia en Tennis.
Les franges de Pàdel són:
· Al matí i migdia, de 09:00h a 16.30h, festius i els caps de setmana: les franges són d’1 hora i quart i de 1h i mitja, tal i com podeu escollir en el programa de gestió i el l’aplicació de Can Miret.
·Entre setmana, les franges són tancades a les 16.30h, 17.45h, 19h, 20.15h i en casos excepcionals, a les 21h. Essent aquestes les hores puntes perquè pugui jugar tothom.
Sempre que hi hagin un error en la reserva, l’organització modificarà la franja per tal de que s’adeqüi a les franges correctes. Sempre que es faci un canvi, el usuari rebrà un mail automàtic amb la reserva, i per tant quedarà informat (és molt important tenir actualitzat el mail).
Les franges es poden veure modificades per campionats, americanes o l’Escola de pàdel.
2. ANUL·LACIONS DE PISTES O PARTIDES
-
Els jugadors que tinguin una reserva adjudicada o fixe i vulguin anul·lar-la per causes externes al club, hauran d’avisar als membres de gestió del club amb 24h d’antelació. En cas que no ho facin, el primer cop és farà un avís a la persona. Si després de donar l’avís, es dóna el mateix cas de no avisar a l’organització del club, es cobrarà la totalitat de la pista perduda si s’anul·la la partida.
-
Els jugadors que no avisin, no es presentin o anul·lin la reserva i/o el partit amb menys de 2h d’antelació se’ls penalitzarà amb el pagament de la totalitat de la pista perduda.
Aquestes penalitzacions es realitzaran sempre i quan no sigui un cas de força major o lesions en aquestes 24 hores.
3. RESERVES DE CAP DE SETMANA
-
Durant el cap de setmana, tenim recepció oberta el dissabte de 9h a 13 hores.
-
Les franges són de 1h i quart o 1h i mitja.
-
Els no socis que vinguin a jugar al cap de setmana fora de l’horari de recepció, hauran de pagar la pista de pàdel al bar (el Tiberi) o deixar els diners per sota la porta. En cas de no tenir efectiu, la persona no sòcia haurà de venir a pagar la pista amb targeta o efectiu abans del període de dues setmanes.
-
Tots els jugadors que vinguin a jugar fora l’horari de recepció del cap de setmana o en dies festius, serán responsables d’apagar els llums de la pista reservada.
-
En cas que els jugadors no apaguin els llums de la pista de pàdel, se’ls hi cobrarà la meitat de la reserva.
-
És responsabilitat de tots, al acabar el partit, deixar les instal·lacions tal i com les heu trobat. (Llençar la brossa a les escombraries, no deixar pilotes a la pista i recollir-les, deixar les cadires ben posades, tancar el quadre de llum, tancar la llum de la pista de pàdel, no deixar gots ni ampolles al costat de les pistes, etc)
4. AJUDA EN MUNTATGE DE PARTITS I RESERVES
Si voleu ajuda en muntatge de partits s’haurà d’informar amb unes 48 hores d’antel·lació. En aquell moment la instal·lació AJUDARÀ a buscar gent, però no es farà responsable de la reserva.
Si en les 12 hores abans, no ha trobat ningú, s’informarà i el usuari haurà d’omplenar la reserva. Sinó la omple, o no ve al partit, ell serà el responsable en les penalitzacions. La gestió lluitarà sempre en el muntatge de partits, però si s’avisa amb poc temps no es garanitza trobar gent.
5. BAIXA I ALTA DEL CLUB
- Per donar-se d'alta al club s'haurà d'enviar un correu a gestio@canmiret.cat amb el nom, cognoms, DNI i dient a partir de quin mes es donarà d'alta.
- El preu de la quota individual és de 25€ mensuals.
- Per donar-se de baixa, s'haurà d'informar via e-mail entre el dia 20 i 30 del mes anterior de donar-se de baixa.
- Els gestors del club informaran als socis que vulguin donar-se de baixa que ho facin, sempre, via electrònic, i el mail serà el dia d'informe de la baixa.